REKLAMACIJE
Naše podjetje izvaja vrsto komunalnih storitev, pri tem smo stalno prisotni pri vseh občanih vseh šestih občin upravne enote Šmarje pri Jelšah, pri izvajanju oskrbe s pitno vodo pa tudi v občini Poljčane ter KS Laporje. Ker se lahko pri izvajanju naših storitev pojavljajo tudi napake, bomo zelo veseli, če nas boste o njih informirali. V ta namen smo pripravili obrazec za prijavo reklamacij, ki je dostopen na naši internetni strani
(obrazec za reklamacijo), lahko pa ga dobite tudi na sedežu podjetja.
|
Pisne leklamacije lahkopošljete po pošti na naslov podjetja, po faksu (št.: 03-81-21-415) ali po elektronski pošti (tajnistvo@okp.si).
Potrudili se bomo, da bodo reklamacije rešene v najkrajšem možnem roku.
REKLAMACIJE POPISA ŠTEVCEV, PORAČUNA IN AKONTACIJ
Želeli bi vas opozoriti, da je rok za reklamacije 8 dni od datuma popisa števca pri zamenjavi, oziroma od prejema poračuna ali akontacijskega računa.
Če se s stanjem števca pri zamenjavi ne strinjate, zahtevajte od naših delavcev obrazec reklamacijskega zapisnika, ki ga izpolnite in izročite našim delavcem takoj pri menjavi števca oziroma nam pošljete pisno reklamacijo. Zahtevate lahko kontrolo natančnosti števca. Če se ugotovi, da je natančnost obračunskega vodomera zunaj dopustnih toleranc, nosi stroške kontrole upravljalec, v nasprotnem primeru pa uporabnik.
Opozarjamo, da je pri zamenjavi možno zahtevati kontrolo le v roku 8 dni, kasnejše reklamacije se ne bodo upoštevale.
Reklamacije poračunov pri rednem popisu pošljite pismeno.
Če ugotavljate, da se vaša dejanska mesečna poraba bistveno razlikuje od porabe, ki vam jo mesečno zaračunavamo, nam lahko to sporočite – pismeno (upoštevali bomo le spremembe, ki jih boste sporočili pismeno (po pošsti, e-mailu ali faksu). Popravki akontacij se upoštevajo pri naslednjih akontacijah, popravljanje za nazaj za že izdane akontacije ni možno. Spremembe akontacij je potrebno sporočiti najkasneje do 10. v mesecu. Glede na to, da pošiljamo akontacije istočasno za dva meseca, je potrebno to upoštevati.
|